Friday, January 6, 2012

ye....exam....di awl thun...

exam di awal tahun...damn...aku x suka la...aku masih dalam mood cuti2 new year...huhu...

hakikatnya, aku kena la jua terima...if U aku yang punya sure aku rombak ikut suka hati aku...

study week?? 23 dec 2011 - 2 jan 2012...tym ni la kebaboom sana kebaboom sini...party sana party sini...

aku??

sure la aku di Chamber of Secret aku...dalam bilik...study...lagu kena full blast coz tidak mahu terganggu suara2 luar yang memanggil "afen, main wayang da...." @ "afen, turun la ko....." @ "afen, tia payah la ko study lagi tu ko turun dlu ba teman kami d bawah..."......

hp?? silent mode...24/7...tia mau kena ganggu konon...ceh hipokrit kan...padahal, asal berlampu ja pi tengok ni...hahaha...ish tidak la aku macam tu...aku tapuk ba bawah bantal...hahaha lol...

25dec n 1jan aku cuti study...x mau study langsung...coz aku mau enjoy the day...actually 24dec and 31dec pun aku cuti half day....

then, exam week pun sampai...macam mana bencinya aku dengan exam week ni, dia datang la jua ba...kemarin (5jan) 1st paper aku....hr ni pla, 2nd paper...esok nada...thank god...tapi sambung lagi next week..rabu, khamis and jumaat...ye ye...after jumat aku freeeeeeeeeeeeeeeeeeeedom....

banyak student akan cakap "alamak matilah, aku belum study lagi.....".....jan la kamu percaya ni...dorang la orang2 yang paling lama study tu.....so mengaku ja ba if study kn...hehehe...

apa2 pun, aku ni singgah sekejap ja...coz cinema tu da memanggil aku...afen...afen....afen...macam taik ni...

bye, geng...

No comments: