Wednesday, April 18, 2012

Komen ikhlas ku dgn zed zaidi…

Aku tau la dia x akn baca blog ku ni…apa la sgt blog aku ni kn dgn blog bloggers yg blog-ganza tu…

Tp ni komen ikhlas aku utk zed zaidi and aaron aziz…

Nak di mulakan crita aku tau zed zaidi ni pun dr dramanya sembilu dlu tu (if x silap la)…while aaron ni dr filem ombak rindu a.k.a my fav malay novel…

N nak di tambahkn crita, aku tak tau asal usul stiap artis antarabangsa apa lg artis tempatan…asal aku tau dia penyanyi @ pelakon ckup sdh bg aku utk minat dorg…

N aku nak tambah sos tiram lg…aku pun xtau entry requirement (cewah mcm mau msuk U pla) utk jd artis fofular berita harian…yg ku tau pembaca yg vote…

Bla aaron aziz menang dtg la pla isu zed zaidi x skong artis luar…

Btul la jua apa dia ckp..yg dia x tduh aaron aziz…x nama sepa2 pun dlm statement zed zaidi d twitternya…cma dia post x sokong artis luar…

Artis luar tu sgt la umum…artis luar ni blh jd sepa2…tp malangnya pemenang mlm tu sume pun rakyat Malaysia yg punya ic Malaysia kecuali aaron aziz…wahai zed zaidi pembaca x bodoh ye utk tangkap sepa artis luar yg ko x sokong tu…

Bla org2 komen d murai.com.my n sokong kenyataan zed zaidi, mmg ada btulnya jua Malaysia utk rakyat Malaysia…bila lg artis Malaysia dinaiktarafkan sebagai artis fofular berita harian…n byk jua yg skong shaheizy sam @ fizz fairuz yg menang…

tp e2 pilihan masing2…bebas mengundi mah hehe

tp yg salahnya c zed zaidi ni, dia x perlu la mau hentam “sy x sokong artis luar” d laman social…knapa x trus jmpa dgn pihak brita harian n propose utk bt 1 award khas utk artis international? Mcm tu kah cara sorg timbalan mau membela nasib artis tempatan? Mestika timbul kn isu/perang laman social utk mendapat perhatian/publisiti Malaysian?

Bila sdh ada jawatan, pemegang jawatan tu x perlu la mau tunjuk kekuasaan jawatan…c pemegang jawatan ada nama utk dijaga…x salah if pilih jln senyap dan baik…asal x dibenci…asal x isu yg akn diingat spanjang hayat…

Jangan ikt kata hati…tgk apa jd skrg, memandangkn nada nma dlm statementnya nma artis2 len pla yg msuk…m.nasir , hetty, ramli sarip etc…lpas tu org pandang zed zaidi jealous dgn aaron aziz la, zed zaidi ska bt kecoh la (macam Malaysia mak bapak dia punya)….2la sepa suruh ko buat mcm tu…bgus sgt la tu ko bt mcm tu kan…x fikir kesan sampingan...tgk apa jd?

Tp kn, c aaron aziz ni, dia sdh bt untung brapa byk dgn pengarah/producer Malaysia? Ckup sdh ka smpai mau cakap dia x layak menang? If cukup sudah duit tu, suru la dia blik spore keja ofis…n jan ambil dia blakon dlm filem Malaysia…

Jahat kot org fikir mcm tu…dia da la bt untung byk…org nmpk dia ja ingat hariz…bukan femes ka namanya tu? So slhkah if hariz menang title artis fofular? Bg la can dia menang tahun ni…thun dpn bg zed zaidi pla…biarla dia pla menang anugerah timbalan terhebat thun dpn…senyap kot dewan haha…

N thun dpn x pyh bg msuk nama aaron aziz biar peminatnya ja yg tau btapa femesnya aaron aziz d ht dorg…award x penting kot yg penting bt keja poket bduit n family ckup makan pakai, habis crita…

Btw, mmg la aaron aziz tu hensem…if korg ckp dia dpt undi sbb hensem, sepa2 pun akn lihat org len dr mata trun ke ht…if senang d mata senang la d ht…if x senang d mata mmg knfm la x senang d ht…aku mengaku aku minat org if dia hensem/cntik…sepa x mgaku bdosa hahahhaha..x ba…tnya la diri kmu sndri k…

Apa2 pun, peace y’all…

1 comment:

Mitchamorchell said...
This comment has been removed by the author.