Friday, August 10, 2012

bangga la ba....

aku bangga ba telur2 malaysia pecah sdh...wpun telur emas mc lg telur tp at least yg len menetas...

ni pasal d fb la lg...yg psl llaki mau ptong anu-nya tu...lucu btl aku bca postnya...

sy rsa niatnya utk bgurau...tp org len yg mc demam olimpik, org yg mc mharapkn pingat untuk malaysia rsa gurauannya da tlebih...honest, aku pun rsa tlebih...sbb, aku mmg didiagnos dgn demam olimpik...

ktara sgt dia mjthkn semangat kesukanan org len...n ktara sgt yg dia tu masih di takuk lama...dia sdh tbesa yg malaysia x akn bw sebarang pingat di olimpik...tp nasib seseorg sntiasa berubah...apa lg nsib sesebuah negara kn...apa yg penting, kta bharap miracle @ perubahan tu blaku dgn cptnya...

aku pun sebenarnya mau la dia tunaikan janji nya tu...utk potong anu-nya...besala, slogan krajaan skrg kn janji ditepati...kta sbgai rakyat hdup under krajaan...so janji harus ditepati...n bg la bukti skali...hahahhahaha lucu jua kn...sbb nta pa la buktinya yg dia bg nti...pic anu-nya sdh dpotong kli kn hehehehe....

always remind ourselves, remind others untk mulakan sesuatu dgn bfikir...skian, cheers...

3 comments:

hazz death said...

hahahaha.. not you too?? :P pa2 pun tu la, bergurau kena bertempat.. kan da kena printscreen baru padan muka.. anyway, proud to be Malaysian.. :D

Fadzmie said...

Tu la orang selalu bilang, jangan selalu over-confident dalam bercakap / buat sesuatu. Ni kes over-confident la ni, sampai mau bertaruh begitu. Haha.

virgo19 said...

hazzdeath: owez proud 2 b malaysian...:D

fadzmie: btl3...:D